Harvey Norman, hvala.
Hvala, ker vlagaš v Slovenijo. Medtem ko večina trgovcev razmišlja le še o spletni in mobilni nakupovalni izkušnji ter njunem izboljšanju, so Avstralci realisti – številni uporabniki še vedno raje zavijejo v trgovino in kupijo izdelek, ki je na zalogi.
Ta teden so v ljubljanskem nakupovalnem središču slavnostno odprli popolnoma prenovljeno poslovalnico Harvey Norman Ljubljana. Posodobljeni oddelki kupcem obljubljajo popolnoma edinstveno nakupovalno izkušnjo, ki popelje v novo dimenzijo. Obiskovalci artiklov v ponudbi namreč ne bodo le občudovali, pač pa jih bodo lahko novi interaktivni trgovini občutili ter tudi sami preizkusili.
O pravi smeri delovanja podjetja pričajo tudi številke. Ob koncu finančnega leta (junija 2016) so na slovenskem trgu v primerjavi z lanskim letom namreč zabeležili 2,7% rast prodaje.
In še dobra novica za kupce – otvoritev ljubljanske poslovalnice so v Harvey Norman pospremili z ekskluzivnimi otvoritvenimi ponudbami in znižanji, ki veljajo tako v fizičnih trgovinah kot na spletu.