ISL Online melje naprej
ISL Online, izdelek domačega visokotehnološkega podjetja XLAB, je bil pred kratkim razglašen za vodilnega na Japonskem trgu ponudnikov programskih orodij za dostop do oddaljenega namizja. Storitev ISL Online so uspešno prilagodili lastni blagovni znamki podjetja Konica Minolta.
ISL Online, produkt podjetja XLAB, je bil pred kratkim imenovan za največjega ponudnika programskih orodij za dostop do oddaljenega namizja na Japonskem trgu. Po poročanju priznane raziskovalne agencije Seed Planning, je na japonskem trgu programskih orodij za dostop do oddaljenega namizja, največji ponudnik ravno ISL Online. Le-ta ima 44 odstotni delež na trgu strežniških rešitev in 29 odstotni delež na skupnem trgu (računalništvo v oblaku in strežniške rešitve). Poleg dobre novice iz Japonske pa je podjetje XLAB ponosno tudi na poglobljeno sodelovanje z njihovim dolgoletnim partnerjem Konica Minolta Business Solutions Europe GmbH (Konica Minolta). Uspešno sta bila namreč integrirana storitev ISL Online z obstoječim sistemom Konica Minolte ter poenoten in prilagojen izgled storitve ISL Online (OEM branding) s celostno podobo podjetja Konica Minolta.
Konica Minolta je del mednarodnega ekosistema in globalno prepoznavna blagovna znamka, zato je ključnega pomena, da se tudi orodje za podporo strankam, ki ga uporabljajo, vizualno ujema s celostno grafično podobo podjetja. XLAB, kot ponudnik storitve ISL Online, je poskrbel za popolno prenovo aplikacije za oddaljen dostop do računalnika in spletnega portala. Oba, aplikacija in spletni portal, sta popolnoma poenotena s korporativno identiteto podjetja Konica Minolta. Nova, poenostavljena in usklajena podoba orodja za podporo na daljavo je pripomogla k vzpostavitvi še boljših odnosov s strankami in poslovnimi partnerji ter k še večji prepoznavnosti blagovne znamke.