25. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Prva domača platforma za dobrodelnost

1 min read

11. 04. 2016, Ljubljana. Portreti, skupinske fotografije in fotografije blagovne znamke. Chariyo je podjetje, ki z ogledi oglasov zbira sredstva za dobrodelne organizacije.

Na spletu je zaživela stran Chariyo, ki se oklicuje za prvo slovensko platformo za množično dobrodelnost. Obiskovalcem omogoča, da z ogledom oglasa namenijo 1 evro za dobrodelni
projekt po njihovi izbiri. Gre za pobudo zagonskega podjetja, ki želi dobrodelnost pripeljati v digitalno dobo.

11. 04. 2016, Ljubljana. Portreti, skupinske fotografije in fotografije blagovne znamke. Chariyo je podjetje, ki z ogledi oglasov zbira sredstva za dobrodelne organizacije.

Chariyo omogoča vsakomur, da na brezplačen in enostaven način daruje konkretnim projektom slovenskih dobrodelnih organizacij. Obiskovalci darujejo tako, da si na platformi chariyo.com ogledajo video oglas enega od sodelujočih podjetij, to pa v zameno daruje za dobrodelni projekt po izbiri uporabnika.

Platforma Chariyo je plod slovenskega znanja, ideja pa je nizozemsko-slovenskega porekla. »Idejo sva skupaj s prijateljem z Nizozemske dobila pred skoraj tremi leti, ko nisva našla enostavnega in digitalnega načina, kako pomagati dobrodelnim projektom. Razmišljala sva – cel internet temelji na oglaševanju, podjetja za to porabijo ogromne zneske – kaj če bi model obrnili v prid dobrodelnim organizacijam,« pojasnjuje David Černuta, 26-letni ustanovitelj.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.