Finale e-športnega dogodka pritegnil 34 milijonov gledalcev
Podjetje ESL, največji organizator e-športnih dogodkov na svetu, je veliki finale desete sezone turnirja Intel Extreme Masters praznovalo v Katovicah na Poljskem, kjer je priredilo največji in najbolj gledani dogodek ESL doslej. Elitna turneja profesionalnih igralcev je imela na glavnem odru arene Spodek tri zmagovalce: SK Telecom T1, Fnatic in Polt v igrah League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive in StarCraft® II: Legacy of the Void.
Prenose svetovnega prvenstva dogodka Intel Extreme Masters si je ogledalo več kot 34 milijonov gledalcev, največje število istočasnih gledalcev na različnih platformah pa je doseglo več kot 2 milijona gledalcev. Ta gledanost predstavlja 32 oziroma 25-odstotno rast v primerjavi z lanskimi primerljivimi dogodki. Glede na skupne številke je pokal IEM World Championship najuspešnejši spletni dogodek podjetja ESL doslej. Poleg tega je imel dogodek tudi najširšo distribucijo v zgodovini ESL s prenosi v živo in tradicionalnimi televizijskimi prenosi v 17 državah, ki jih je prenašalo 10 distribucijskih partnerjev. Turnir IEM v Katovicah je prvi dogodek ESL, ki se je prenašal preko več spletnih platform, vključno s storitvami Twitch, Yahoo, Azubu in Hitbox.
Letošnji dogodek, ki združuje turnir IEM World Championship in sejem IEM Expo, je zabeležil 8 odstotkov večjo obiskanost v primerjavi z lanskim. Dogodek je do zadnjega dne v nedeljo, 6. marca, obiskalo kar 113.000 ljudi. Sejem IEM Expo, ki je vključeval dva odra za turnirje in 43 razstavnih stojnic globalnih partnerjev, je oboževalcem nudil priložnosti za preizkušanje najnovejših tehnologij in iger. Finale vsakega turnirja IEM si je v areni Spodek ogledalo 10.000 gledalcev.
Dogodek je podrl vse rekorde ESL na družabnih omrežjih. Računi ESL in IEM na omrežjih Twitter in Facebook so zabeležili 3.200.000 dejanj in več sto milijonov prikazov Skoraj 1000 objav med samim dogodkom je doseglo več kot 30.000.000 uporabnikov omrežij Twitter in Facebook.
Letošnje leto obeležuje deseto leto ustvarjanja izjemnih e-športnih dogodkov IEM. V zadnjem desetletju je bilo na dogodkih IEM podeljenih več kot 5.500.000 USD v obliki nagrad, od tega več kot 500.000 USD samo na pokalu IEM v Katovicah. IEM je s 58 dogodki IEM obiskal 5 celin. Prva sezona je dosegla približno 500.000 video sej, deseta sezona pa je zabeležila kar 132.326.000 video sej, kar je le eden od primerov vrtoglave rasti dogodka IEM.