AMD s super gonilniki
Vsi gonilniki si niso enaki. Ta stavek od včeraj drži še toliko bolj, saj je AMD predstavil novo generacijo gonilnikov za svoje grafične in osrednje procesorje, poimenovano Catalyst Omega. V omenjenih gonilnikih je združeno vse, kar nam pride na misel – on najbolj naprednih funkcij, popravkov in namenskih optimizacij, s katerimi igre na AMDjevi strojni opremi delujejo kar najhitreje.
Zelo dobrodošel pa je cel kup funkcij, ki še izboljšajo predvajanje video vsebin. Tehnologija AMD Fluid Motion Video denimo poskrbi za tekoče predvajanje blu-ray ploščkov tudi na najbolj varčnih (in posledično manj zmogljivih) procesorjih z vgrajeno grafiko (APU). Tehnologija Contour Removal pa iz slike odstrani vrsto artefaktov brez vpliva na količino podrobnosti. S podrobnostmi je povezana tudi rešitev 1080p detail enhancement, ki vsebine v polni visoki ločljivosti naredi resnično izjemne, obenem pa zna tudi slabše vzorčene vsebine nadgraditi na kakovost, primerljivo z ločljivostjo 1080p. Ta možnost je na voljo v procesorjih iz družine A z oznakami 7×00 (in trenutno pri grafičnih karticah AMD Radeon R7 260 ali zmogljivejših). V gonilnikih tako lahko preprosto oblikamo vse možnosti izboljšave slike (Edge-enhancement, De-noise, Mosquito Noise Reduction in De-blocking) ter se čudimo umetni pameti algoritmov za grafično obdelavo slike.
Igričarji bodo najbolj veseli funkcije Virtual Super Resolution, ki na zmogljivih karticah (R9 generacija) ob zaslonski ločljivosti 1080p igro vseeno vzorči pri višjih ločljivostih in tako poskrbi, da je ta videti še precej bolje (sploh v primeru 3200×1800 VSR ali celo 3840×2160 VSR).