18. novembra 2025

Tehnokrat

Moč tehnologije.

TS prenovil aplikacijo Moj Telekom

3 min read

Po vzoru konkurentov je zdaj tudi Telekom Slovenije prenovil svojo mobilno aplikacijo. Ta še vedno sliši na ime Moj Telekom in prinaša odlično digitalno izkušnjo. Zasnovana je po meri sodobnega uporabnika – pregledna, hitra in estetsko dovršena. Združuje svež videz, odlično uporabniško izkušnjo in enostavno upravljanje naročniških razmerij in storitev.

Če smo povsem natančni, je Telekom Slovenije uporabnikom prvič predstavil mobilno aplikacijo Moj Telekom že leta 2013. Aplikacija je od takrat seveda doživela več prenov in pridobila številne zveste uporabnike, sedaj pa je na voljo v povsem novi izvedbi.

Nova aplikacija Moj Telekom je namenjena naročnikom storitev Telekoma Slovenije za še bolj brezskrbno uporabo storitev. Poleg že uveljavljenih rešitev nudi tudi veliko novega. Omogoča enostaven vpogled v porabo, plačevanje računov, urejanje paketov in koriščenje številnih ugodnosti programa zvestobe. Bližnjice do priljubljenih funkcij omogočajo takojšen dostop do najpogosteje uporabljenih storitev in opravil. Uporabniški vmesnik je intuitiven, z jasnimi ikonami in logično razporejenimi meniji, ki omogočajo hitro navigacijo. Uporabniki lahko izbirajo med svetlim in temnim načinom prikaza aplikacije, v aplikaciji pa bodo prek potisnih sporočil vedno na tekočem z aktualnimi novostmi in stanjem storitev. Aplikacija Moj Telekom je poleg slovenščine prvič na voljo tudi v angleškem jeziku. Naročnikom za bolj poglobljen pregled v nespremenjeni obliki še vedno ostaja spletna različica Mojega Telekoma na moj.telekom.si.

Pomembna novost, ki jo aplikacija prinaša, je nova generacija klepeta.Digitalni svetovalec Maks, ki s pomočjo umetne inteligence z uporabniki komunicira naravno in prijazno. Pomaga jim pri iskanju informacij, svetuje pri uporabi storitev ter odgovarja na vprašanja 24 ur na dan. Nudi hitro in učinkovito podporo in se nenehno uči in izboljšuje, da je lahko pri pomoči uporabnikom vsak trenutek še boljši.

»V Telekomu Slovenije sledimo sodobnim digitalnim trendom in željam uporabnikov. Prenovljena aplikacija Moj Telekom je tako odraz tehnološke dovršenosti in naše osredotočenosti na uporabnika. Zasnovali smo jo z jasnim ciljem – da bo upravljanje storitev preprosto, pregledno in prijazno. Verjamemo, da mora tehnologija služiti ljudem, zato smo združili sodoben dizajn, napredno funkcionalnost in umetno inteligenco v orodje, ki je vedno na voljo – kjerkoli in kadarkoli, na uporabnikovem mobilnem telefonu,« je ob predstavitvi prenovljene aplikacije povedala Ajda Brlec, direktorica Digitalizacije pri Telekomu Slovenije.

Poskrbljeno je tudi za varnost. Obstoječi uporabniki Mojega Telekoma se v novo aplikacijo prijavijo na enak način kot doslej, novi uporabniki pa lahko dostop do svojih storitev uredijo hitro in varno z računom SI-PASS ali videoidentifikacijo.

Za uporabnike predplačniških storitev Mobi so v Telekomu Slovenije že poleti lansirali samostojno aplikacijo Moj Mobi, ki je prav zaradi prilagojenosti naravi predplačniških storitev in najnovejših trendov med uporabniki požela navdušenje. V dobrih treh mesecih od predstavitve beleži že več kot 20.000 uporabnikov in je najbolje ocenjena aplikacija Telekoma Slovenije v trgovini Google Play.

Prav zaradi osredotočenosti na potrebe naročnikov je nova aplikacija Moj Telekom prilagojena prav njim, za upravljanje z računi Mobi pa je na voljo mobilna aplikacija Moj Mobi ali spletna različica Mojega Telekoma na naslovu moj.telekom.si.

Nova aplikacija Moj Telekom je že na voljo v trgovinah AppGallery, Google Play in App Store. Preizkusite jo še danes in odkrijte, kako enostaven je lahko vaš digitalni vsakdan.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.