19. septembra 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Sejem IFA 2024 odlično obiskan

3 min read

Jubilejna, 100. IFA je pritegnila več kot 215.000 obiskovalcev iz 138 držav – vključno z več kot 133.000 strokovnjaki –, ki so prišli v Berlin, da bi si ogledali najnovejše izdelke in trende na področju zabavne elektronike in gospodinjskih aparatov. Nemški kancler Olaf Scholz je sejem odprl IFA 100 na gala dogodku v četrtek zvečer, čemur je sledil otvoritveni ogled najnovejših inovacij v vseh sektorjih.

Med več kot 150 govorniki je letos izstopalo več osrednjih govornikov. Reinhard Zinkann, izvršni direktor in solastnik skupine Miele, je razpravljal o tem, kako lahko bela tehnika postane del krožnega gospodarstva; Mark Barrocas, izvršni direktor podjetja SharkNinja, je govoril o motorju inovacij, ki poganja njegovo podjetje; Dr. Karsten Wildberger, izvršni direktor MediaMarktSaturn, je raziskal “AI, povezljivost, igre in ustvarjanje vsebine”, priznana pevka, igralka in filantropistka Nicole Scherzinger pa je razpravljala o tem, kako tehnologija in družbeni mediji še naprej spreminjajo glasbo, zabavo, človekoljubje in zagovorništvo.

S številom obiskovalcev, ki se je povečalo za 18 odstotkov v primerjavi z lanskim letom, je sejm IFA zabeležil porast obiskovalcev, zlasti iz Združenih držav, Italije, Francije, Poljske, Koreje in Združenega kraljestva. Ob polno zasedenih dvoranah je IFA Berlin gostila več kot 1800 razstavljavcev, z močno rastjo zlasti v sektorjih »Pametni dom«, »Komunikacija in povezljivost«, »Računalništvo in igre«, »Avdio« ter »Ustvarjanje fotografij, videa in vsebine« ter “Digitalno zdravje”. Več kot 200 start-upov se je zgrnilo v inovacijsko središče IFA NEXT in med drugimi inovativnimi napravami predstavilo leteči avto, kognitivne robote in brezpilotna letala, ki jih poganja umetna inteligenca; veliko število start-upov je prišlo iz Južne Koreje, ki je bila letošnja IFA NEXT Innovation Partner Country za leto 2024.

Na IFA 100 se je vrnil tudi slavni Sommergarten, ki je bil nabito poln za nastope mednarodnih glasbenih legend, kot so Bryan Adams, Faithless in nekateri najboljši nemški hip hop izvajalci, ki jih je kurirala 6PM – kar je privabilo ogromno demografsko skupino GenZ. Posnetek v živo priljubljenih nemških podcastov Fest in Flauschig je prav tako privabil na tisoče oboževalcev v Sommergarten. IFA Berlin se je obiskovalcem predstavila z novim videzom in občutkom – prenovo blagovne znamke, ki je združila drzne in sveže barve s tradicionalnim logotipom »Funk Otto«. Pomen IFA kot platforme za razstavljavce in trgovce na drobno v tehnološkem sektorju je bil ponovno dokazan. To se kaže v velikem številu obiskovalcev, predvsem strokovnih obiskovalcev, predstavnikov medijev in vse pogosteje obiskovalcev iz politike. Predvsem pa v obsegu širokega javnega interesa. Obisk medijev se je povečal za 43 odstotkov, medtem ko je število tehnoloških blogerjev in vplivnežev naraslo za 300 odstotkov. Kot vsako leto je bil IFA predstavitev bližnje prihodnosti tehnološke industrije. Obstajal je širok nabor resničnih izvedb najnovejše generacije orodij umetne inteligence. Trajnost je bila še ena velika tema na stojnici na sejmišču, pri čemer so podjetja pokazala, kako ponujajo bolj trajnostne naprave in kako lahko njihovi izdelki in storitve pomagajo potrošnikom živeti bolj trajnostno življenje. Digitalno zdravje je bilo prav tako vidno, saj potrošniki iščejo načine, kako jim lahko tehnologija pomaga ostati zdravi.

Leif Lindner, izvršni direktor IFA Berlin Management GmbH, je dejal: »Kako čudovita zabava ob 100. rojstnem dnevu za IFA in kako neverjetno leto za vodilni tehnološki sejem na svetu. Resnično smo hvaležni vsej naši industriji, vsem trgovcem, javnosti in vsem medijem, ki so prišli v Berlin in resnično naredili IFA 100 leto in dogodek, ki si ga je treba zapomniti. Zadovoljni smo z ogromnim številom zavez naših razstavljavcev, da bodo sodelovali na IFA 2025.”

Dr Sara Warneke, generalna direktorica podjetja gfu Consumer & Home Electronics GmbH, ki ima v lasti blagovno znamko IFA, je dejala: »IFA 100 je presegla vsa naša pričakovanja. Vidimo lahko, da spremenjeni koncept IFA deluje, v veliki meri tudi zaradi dejstva, da so predvsem mladi medijski strokovnjaki in ustvarjalci vsebin lahko navdušili svojo generacijo za IFA. Povratne informacije naših partnerjev, razstavljavcev, maloprodajne industrije in seveda vseh obiskovalcev so enotne. IFA 100 je bil velik uspeh za njih, za njihovo podjetje in za našo industrijo. Letos se je IFA izkazala za resnično platformo za naslednjih 100 let.”

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.