Imaš prav(ico)!
V okviru konvencije Na meji nevidnega (NMN), ki je v soboto potekala v Ljubljani, so se obiskovalci NMN na stojnici kampanje evropske komisije Imaš prav seznanili s pravicami, ki jih imajo kot potrošniki v EU. Največ zanimanja med mladimi je bilo za pravice povezane s spletnimi nakupi, saj večina obiskovalcev stojnice ni vedela, da je njihova pravica, da si premislijo ter da lahko skorajda vsak spletni nakup vrnejo trgovcu v roku 14-ih dni po prejemu pošiljke. Obiskovalci so bili veseli tudi informacij povezanimi s turističnimi paketi, popravilom ali menjavi izdelkov, varnosti izdelkov ter možnosti zamenjave banke.
Na stojnici kampanje Imaš prav so se obiskovalci NMN družili tudi z zvezdo slovenske Cosplay scene Kayo Solo, ki je predstavila svoje izkušnje pri uveljavljanju potrošniških pravic, še zlasti pravice do vračila spletnih nakupov, nasmejali so se lahko ilustrativnim opisom potrošniških pravic, s katerimi jih je presenečal stand-up komik Sašo Stare ter prisluhnili razlagi potrošniških pravic vplivnice Anje Susič. Obiskovalci so lahko poznavanje svojih potrošniških pravic preverili s kratkim kvizom in si priborili nakupovalno vrečko iz blaga z oznako kampanje.
V svetovalnem kotičku stojnice je obiskovalcem konvencije Na meji nevidnega pravnik Zveze potrošnikov Slovenije nudil pomoč in nasvete, kako reševati težave s področja potrošniških pravic v EU, na katere se osredotoča kampanja Imaš prav.