21 milijard spletnih oglasov
Družba iPROM je lani prikazala skoraj 21 milijard spletnih oglasov. iPROM AdServer je namreč uporabnikom slovenskih digitalnih medijev posredoval kar 31 odstotkov več različnih oglasnih kreativ, s katerimi je realiziral 8 odstotkov več prikazov oglasov kot leto prej. To pomeni, da je prikazal več kot 40.000 različnih oglasnih kreativ, skupaj skoraj 21 milijard prikazov oglasov.
Lani so neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki s pomočjo iPROM-ove infrastrukture za digitalno oglaševanje izvedli skoraj 13.000 oglaševalskih akcij, kar je 23 odstotkov več kot leta 2015. Oglasni strežnik iPROM AdServer je v letu 2016 z uporabniki digitalnih medijev v povprečju vsako sekundo zabeležil 3273 interakcij in jim posredoval 662 oglasov.
Na prvem mestu je ostala avtomobilska panoga z več kot petimi milijardami prikazanih oglasov oziroma s 27-odstotnim deležem vseh prikazanih oglasov. Drugo in tretje mesto sta v letu 2016 zasedli panogi trgovina ter zabava in prosti čas, le da sta, glede na leto 2015, zamenjali mesti. Panoga zabava in prosti čas je bila lani z 2,5 milijarde oziroma s 13 odstotki prikazanih oglasov na drugem mestu, trgovina pa z 2,4 milijarde oziroma z 12 odstotki na tretjem.
Večje vložke v digitalno oglaševanje iPROM beleži v panogi turizem, ki se je lani uvrstila na četrto mesto z 1,9 milijarde prikazov oziroma s skoraj 10-odstotnim deležem vseh prikazanih oglasov. Leto prej je bila omenjena panoga na šestem mestu s sedemodstotnim deležem. Digitalno oglaševanje storitev na področju turizma je v porastu in je v preteklih letih beležilo pozitivne trende, zato v iPROM-u rast v panogi turizem pričakujejo tudi v prihodnjem letu.