OLED-partnerstvo je končano
Industrija je še poldrugo leto nazaj zvedavo pogledovala proti japonskima velikanoma, ki sta sklenila, da bosta tehnologijo zaslonov OLED razvijala skupaj. A ljubezni med Sonyjem in Panasonicom je očitno konec, s tem pa tudi upov o bližnji masovni proizvodnji velikih monitorjev in televizorjev OLED.
Očitno je, da je ovir pri razvoju organskih tekočih kristalov več, kot so bistre glavce in vojske inženirjev sprva pričakovale. Še posebej, ker se mora vsaka tehnologija dokazati tudi po računski plati. Sony, pionir s področja zaslonov OLED, že doslej ni imel kaj prida uspeha pri trženju pregrešno dragih naprav s tovrstnimi zasloni, pa tudi korejski druščini (LGju in Samsungu) se ni godilo kaj prida bolje. Deset tisočakov (v poljubni veliki svetovni valuti) za sodobni televizor pač odšteje le malokdo.
Sony in Panasonic se bosta v naslednjem letu tako posvetila predvsem inovacijam na področju zaslonov z LED-osvetlitvijo, Panasonic pa bo v naslednjih letih žal opustil tudi proizvodnjo plazmatskih zaslonov. Vizualno prepričljivejša tehnologija za gledanje gibljivih slik bo tako morala tržno predajo podpisati predvsem zaradi dražjih stroškov proizvodnje.