V času karantene so šle za med … knjige!

Saj ni res, pa je! Spletno nakupovanje je v zadnjem mesecu prehitelo vse druge oblike potrošnje, saj je več kot polovica evropskih kupcev (57 odstotkov) izjavila, da nakupujejo prek spleta bolj kot kadarkoli prej. Prav tako pa se rekordno število ljudi poslužuje virtualnih doživetij, kot so tečaji vadbe doma, spletne naročnine za predvajanje televizije in filmov ter spletno učenje med karanteno.

Raziskava podjetja Mastercard je pokazala, da vsak tretji Evropejec (30 odstotkov) porabi več denarja za virtualna doživetja. Skoraj dva od treh (58 odstotkov) gledata televizijo ali filme prek spletne naročniške storitve, več kot četrtina (26 odstotkov) se udeležuje tečajev spletnih vadb in 24 odstotkov virtualno obiskuje muzeje in druge zanimive kraje.

Več časa smo izkoristili za učenje

Skoraj polovica Evropejcev (46 odstotkov) prav tako dodatni čas, ki ga preživljajo doma, izkoristi kot priložnost za učenje novih znanj in veščin na spletu. Skoraj dva od petih (37 odstotkov) sta začela uporabljati spletno bančništvo, več kot četrtina (28 odstotkov) se uči upravljanja s svojim zdravjem in dostopanja do zdravil na spletu, tretjina (31 odstotkov) pa se jih uči kuhati prek spletnih tečajev.

Prav tako je 20 odstotkov izkoristilo dodaten čas za učenje novega jezika, 14 odstotkov jih je spremljalo spletna navodila za striženje las, 15 odstotkov pa tečaje o ličenju. Vsak deseti (10 odstotkov) se uči kodirati, sedem odstotkov pa jih uporablja internet, da bi se naučili igrati glasbenega instrumenta.

Knjige, kuhinjski pripomočki in izdelki za osebno nego

In zdaj še najbolj zanimiv del statistike. Kar za 36 odstotkov je zrasel delež ljudi, ki nakupujejo osnovne dobrine na spletu. Med najbolj priljubljenimi trendi je opazen porast pri nakupu knjig (32 odstotkov), kuhinjskih pripomočkov (22 odstotkov), strižnikov za lase (19 odstotkov) in fitnes pripomočkov za vadbo doma, kot so ročke in podloge za vadbo (13 odstotkov). Prav tako se je 18 odstotkov kratkočasilo z novimi družabnimi igrami.

Raziskava je pokazala, da očitno navade spletnega nakupovanja zrcalijo vedenja v običajnem življenju, saj štirje od petih (81 odstotkov) tipičnih lovcev na ugodne trgovinske kupčije preživijo ure za raziskovanje različnih spletnih mest v iskanju najboljših ponudb, dva od treh (66 odstotkov) samooklicanih kupcev, ki si samo ogledujejo izložbe in nič ne kupijo, pa trdijo, da redno ustvarjajo sezname želja, vendar vedno ne zaključijo nakupa. Polovica novih spletnih kupcev (51 odstotkov) pravi, da ostajajo zvesti trgovcem, pri katerih kupujejo v običajnem času.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.