Modra hiška seznanja najmlajše s sodobno tehnologijo

Telekom Slovenije je v okviru Minicityja Ljubljana, ki prek didaktičnih iger otrokom do 12. leta omogoča spoznavanje različnih poklicev in pridobivanje novih znanj, odprl t. i. Modro hiško. Ta najmlajšim omogoča spoznavanje z osnovnimi telekomunikacijskimi pojmi, možnostmi, ki jih prinaša mobilna telefonija, pa tudi spoznavanje z najnovejšo platformo za pametno življenje NEO ter pomembnimi mejniki razvoja zvoka in slike. Hkrati Telekom Slovenije prek predstavitve projekta Moja prva pogodba otroke in njihove starše v Modri hiški osvešča o odgovorni rabi mobilnih naprav.

»Svet, v katerem danes živijo naši otroci, je s tehnološkega vidika povsem drugačen od sveta, v katerem smo odraščali mi. Danes otroci odraščajo skupaj z razvojem tehnologije, pri tem pa nimajo prav nikakršnih težav pri navajanju na novosti. Tehnološke novosti posvojijo povsem intuitivno, zato tudi ni presenetljivo, da se njim, na primer to, da program na televiziji zamenjaš tako, da to enostavno poveš, kar omogoča NEO, ne zdi nič nenavadnega. Še bolj super pa je, da otroci svoje navdušenje prenašajo tudi na nas, starše, in nas hkrati tudi marsikaj novega naučijo,« je ob otvoritvi Modre hiške izpostavil Simon Slonjšak, vodja segmenta Napredno bivanje v Telekomu Slovenije.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.