24. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Comtrade je nov naslov za Microsoft licence

2 min read

Microsoft je z novim letom prevetril prodajo licenc svoje programske opreme v Sloveniji. Naziv Microsoft Licensing Solution Provider (LSP) je prejelo podjetje Comtrade System Integration Adriatic, izgubili pa sta ga dve večji domači IT-podjetji. Comtrade je bil izbran na podlagi inovacij, inženirskih virov in poslovne odličnosti pri zagotavljanju Microsoftovih rešitev v oblaku. Okoli 800 Microsoftovih partnerjev v Sloveniji in njihove stranke bodo pri Comtradeu poleg licenc Microsoftove programske opreme našle tudi popoln nabor Microsoftovih oblačnih storitev. Podjetje je že vzpostavilo tudi regijski kompetenčni center Adriatic Microsoft Competence Center, ki bo spodbujal najboljše prakse in strankam nudil znanje o tem, kako čim bolje izkoristiti Microsoftove rešitve na področjih strojnega učenja, umetne inteligence, prediktivne analitike in digitalnih delovnih mest. Podjetje Comtrade System Integration Adriatic je prav tako oblikovalo posebno ekipo strokovnjakov, ki se bo osredotočila na zagotavljanje odličnih poslovnih izkušenj strankam v Sloveniji v panogah, kot so bančništvo, zavarovalništvo, telekomunikacije, zdravstvo, energetika in komunalne storitve ter javni sektor. Podporo bo zagotavljala tudi skupina Microsoftovih strokovnjakov iz jadranske regije.

Klod Kolaro, podpredsednik Comtrade System Integration International, pa je dodal: “Po desetletjih razvoja rešitev, ki temeljijo na Microsoftovih tehnologijah, smo zelo veseli, da smo razširitev našega tesnega sodelovanja z Microsoftom izvedli tudi v Sloveniji. To dejavnost vidimo kot odličen dodatni kanal za uvajanje in implementacijo najnovejših Microsoftovih inovacij na tržišču in se veselimo nadaljevanja zelo uspešnega partnerstva.”

“V Microsoftu se zavedamo, da bomo uspešni le, če bodo uspešne naše stranke in partnerji. To še posebej velja danes, ko digitalna preobrazba od podjetij zahteva, da v poslovanje vključijo najnovejše veščine, globoko poznavanje poslovanja strank in Microsoftovih tehnologij,” je dejala Barbara Domicelj, vodja podružnice Microsoft Slovenija, in poudarila, da Microsoft že vse od svojega prihoda v Slovenijo leta 1994 deluje kot podjetje, ki je tesno povezano z lokalno družbo. Najboljši dokaz za to je partnerska mreža, ki danes vključuje 800 slovenskih IT-podjetij. Nobeno drugo podjetje v Sloveniji nima tako močne partnerske mreže in tolikšnega števila skupnih zgodb o uspehu. “Za nas to seveda ni presenečenje, saj so partnerji ključni del Microsoftovega poslovnega modela. Vsi se zavedamo, da nam bo uspelo le, če bodo naši partnerji uspešni. Naj povem, da za vsak ameriški dolar, ki ga zasluži Microsoft, njegovi partnerji zaslužijo 9,64 dolarja – to potrjuje tudi raziskava s področja računalništva v oblaku, ki jo je opravila družba IDC,” je dodala Domicljeva.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.