Mastercard poskrbel za brezgotovinski Zlati Boben

Na 25. Zlatem Bobnu, ki je hkrati tudi prvi mednarodni brezgotovinski festival kreativnosti, za gotovino ni bilo prostora. Obenem so predstavniki Mastercarddružbe ponudili podroben vpogled v brezgotovinske potrošniške trende, ki bodo vplivali na razvoj brezgotovinske družbe v prihodnosti. Ob podatku, da kar 78 % Slovencev uporablja debetne kartice, je Mastercard podrobneje prikazal tudi značilnosti nove debetne kartice Mastercard, ki je že na voljo na slovenskem trgu. Sledila je še predstavitev sodobnih plačilnih storitev, kot so humanoidni robot Pepper, nosljive tehnologije in avtomobil, ki med vožnjo izpolnjuje vse voznikove zahteve ter zanj opravlja naročila.

»S ponudbo enostavnega, varnega in zanesljivega plačevanja smo stopili korak bližje potrošnikovim vsakdanjim potrebam,« je povedala Marta Zycinska, vodja marketinga in tržnega komuniciranja za srednjo in vzhodno Evropo za Mastercard. »Mastercard tako na dnevni ravni spoštuje potrebe potrošnikov in razvija produkte, ki ponujajo najsodobnejše rešitve. Smo veliko več kot le način plačila, saj omogočamo doživetja, ki ljudem pomenijo največ,« še dodaja Marta.

Rdeča nit letošnjega festivala je enostavna: karkoli si želite privoščiti, je s kartico na dosegu roke. Povezljivost vsega in vseh je tako v ospredju. Tudi slovenski trg se vse bolj zaveda prednosti uporabe elektronskega plačevanja tako na spletu kot tudi na prodajnih mestih doma in v tujini. Pozornost je zato usmerjena na novo debetno kartico Mastercard, ki predstavlja popolno evolucijo plačilne kartice Maestro. »Z uvedbo debetne kartice Mastercard smo slovenskim uporabnikom omogočili, da lahko uživajo v preprostosti vsakodnevne uporabe ob zagotovljeni varnosti in z možnostjo naprednejšega finančnega nadzora nad svojo dnevno potrošnjo. Globalna sprejetost dodatno zagotavlja preprosto uporabo kadarkoli in kjerkoli,« je pojasnil Luka Gabrovšek, poslovni direktor Mastercard, Slovenija.

Brezgotovinska družba. To je vizija, h kateri stremi Mastercard in kar nakazuje tudi nedavna slovenska raziskava MasterIndex. »Z namenom ustvarjanja preprostejše uporabniške izkušnje skuša Mastercard prenoviti načine našega vsakodnevnega delovanja. Ob tem se opira na inovacije in kreativne tehnologije. Samo v letošnjem letu smo uspešno predstavili več mobilnih denarnic, ki podpirajo plačilne kartice Mastercard in Maestro, med njimi tudi NLB Pay in Abadenarnico. Razvoj pa se nadaljuje v smeri plačevanja prek različnih mobilnih naprav in nosljivih tehnologij, ki bodo še dodatno zaščitile in povezale imetnike kartic na globalni ravni,« je dodal Luka Gabrovšek, poslovni direktor Mastercard, Slovenija.

Na predstavitveni točki Innovation Showcases, ki so jo lahko v živo obiskali tudi udeleženci prvega mednarodnega brezgotovinskega festivala kreativnosti Zlati Boben, je Mastercard predstavil, kako upravlja s podatki in posledično omogoča digitalna plačila, ki dodatno povezujejo in opolnomočajo uporabnike po svetu. Mastercard tako na prvo mesto uvršča uporabnike – izdajatelje, partnerje, trgovce, podjetja in državne institucije. Ta pristop omogoča razvoj rešitev ali storitev, ki so jim pisana na kožo. Prihodnost digitalnih plačil tako leži v plačevanju s fitnes pasovi, nakitom, oblekami ali uro, plačevanju med vožnjo s pomočjo glasovnega poslovanja ali posvetovanju z robotom, preden se nakup opravi osebno.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.