Na Škisovo tržnico le z mBills

Ena od skupin, ki je najbolj naklonjena novim tehnologijam in željna napredka, so zagotovo študentje. Odprti za novosti, ki jih digitalizacija in mobilni telefoni prinašajo, so rade volje prepoznali odlično priložnost, ki se jim je ponudila pred nekaj dnevi – da karte za prihajajočo Škisovo tržnico kupijo z mobilno denarnico mBills na svojem pametnem telefonu. Ideja mobilne denarnice študente navdušuje tudi zato, ker jim omogoča boljši nadzor nad porabo denarja in čiste račune s prijatelji.

V MBILLS so tako želeli mladim ponuditi rešitev, ki jim omogoča plačevanje brez gotovine, kar pripomore k bolj sproščenemu druženju. »Škisova tržnica se je izkazala kot idealno prizorišče, kjer je zaradi velike množice obiskovalcev poenostavitev plačevanja še posebej dobrodošla. Ravno plačevanje je na dogodkih lahko zapleteno in možen vzrok nezadovoljstva,« je dejal Primož Zupan, direktor MBILLS. Na Škisovi tržnici in podobnih množičnih dogodkih se pogosto zgodi, da je mobilno omrežje zelo obremenjeno, zato je delovanje mobilnih naprav lahko moteno. Primož Zupan pojasnjuje: »Veseli nas, da sta dva od treh mobilnih operaterjev, in sicer A1 ter Telemach, že potrdila, da bosta zagotovila dodatne zmogljivosti.«

Prvi primer popolne digitalizacije plačevanja na množičnem dogodku
MBILLS tako skupaj s Petrolom premika meje v plačevanju in popolnoma digitalizira plačevanje na Škisovi tržnici – tako nakup vstopnice in vstop na dogodek kot tudi plačevanje hrane in pijače na prizorišču. V Sloveniji in širše je to prvi primer inovativnega mobilnega plačevanja na množičnem dogodku.

Študentom, ki bodo vstopnico za Škisovo tržnico kupili v predprodaji z mBills, bo Petrol povrnil stroške v vrednosti predprodajne cene vstopnice – 3 evre. Če pa bodo na dogodku vplačali 10 evrov v mobilno denarnico mBills, pa bodo dobili brezplačno pijačo po izbiri.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.