23. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

iPROM Labs se predstavi

2 min read

iPROM Labs je visokotehnološke raziskovalno-razvojna enota, ki je že desetletje delovala v družbi iPROM. Vizija iPROM Labsa je združevanje domačega in mednarodnega znanja ter raziskovanje in razvoj na področju novih tehnologij za digitalno oglaševanje. V prihodnosti se bo iPROM Labs usmerjal predvsem v razvoj rešitev za upravljanje s podatki na področju interneta stvari, avtomatizacijo znotraj ekosistema za programatično oglaševanje ter v strojno učenje in umetno inteligenco na področju tržnega komuniciranja.

Oddelek iPROM Labs je bil v zadnjem desetletju zaslužen za tehnološke inovacije znotraj iPROM-ovih rešitev iPROM AdServer in iPROM Cloud. Pod okriljem iPROM-ove raziskovalne enote so nastali številni iPROM-ovi avtorsko zaščiteni oglaševalski koncepti, že več kot desetletje pa je iPROM Labs tudi jedro iPROM-ove podatkovne analitike in raziskav na področju vedenja uporabnikov digitalnih medijev.

iPROM Labs ostaja osrčje tehnološkega razvoja na področju digitalnega marketinga, v svoje vrste pa bo vabil tako domače kot tuje strokovnjake z različnih področij iPROM-ovega delovanja. Z aktivno vlogo Tomšiča se bodo znotraj enote oblikovali tudi novi procesi dela, saj bodo organizacijo iz projektnega načina dela usmerjali v pretežno start-upovski način, kjer bodo iskali produkte in rešitve s tržno vrednostjo.

»V času pospešenega razvoja na področju tehnologij za digitalni marketing je pomembno ohraniti agilnost in hitrost, zato verjamem, da je preoblikovanje iPROM Labsa v času intenzivne preobrazbe gospodarstva potrebno. V novi vlogi si bom prizadeval, da bodo nove usmeritve pripomogle k večji učinkovitosti in boljšemu upravljanju razvojnih naložb družbe iPROM,« je povedal Tomaž Tomšič, vodja oddelka iPROM Labs.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.