Lenovo melje naprej

Prednovoletna novinarska konferenca slovenske podružnice družbe Lenovo je postregla s celim kupom zanimivih informacij. Kitajski gigant v Sloveniji skorajda ni občutil negativnih tržnih trendov, nekatere med njimi je celo močno obrnil sebi v prid.

Lenovo_novinarska_1

Denimo prodajo računalnikov in prenosnikov, kjer ima že okoli 30 odstotni tržni delež. Predvsem konkurenco tepe z dveh koncev – na tistem cenovno dostopnejšem in s prestižnejšimi izdelki. Konkurentov nove prilagodljive ultratanke Yoge in Miixi pač nimajo veliko. Še bolj zanimivo je dogajanje v svetu tablic. Lenovo tablice “štanca” kot prerojen in inovira (oblika, vgradnja projektorja), kar se mu obrestuje. Medtem ko je trg tablic samo v prvi polovici letošnjega leta po svetu upadel za več kot tretjino, Lenovo beleži 60-odstotno rast prodaje. Kapo dol.

Lenovo_novinarska_2

Zanimivo bo opazovati dogajanje na področju mobilnih telefonov, sploh potem, ko bo integracija družbe Motorola zaključena. Slednjih mobilnikov na slovensko tržišče bržkone ne bo, zato pa lahko pričakujemo novo ofenzivo Lenovo blagovne znamke telefonov. Že decembra k nam prihaja prestižni VIBE X3 ter na sejmu IFA predstavljene novosti.

Lenovo_novinarska_3

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.